• 1 مرداد 1403
  • 231

کارگاه خانواده سالم ویژه کارکنان علوم پزشکی سبزوار برگزار شد

کارگاه خانواده سالم با رویکرد فرزند آوری، ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در محل سالن اجلاس فرمانداری ویژه سبزوار برگزار شد.

 کارگاه خانواده سالم ویژه کارکنان علوم پزشکی سبزوار برگزار شد

به گزارش وبدا/ دکتر شم آبادی مشاور امور بانوان دانشگاه در این باره گفت: این کارگاه به همت امور بانوان و با همکاری معاونت توسعه دانشگاه، جهت گروه هدف کارکنان شاغل در سطح دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برنامه ریزی و اجرایی شد.

وی افزود: در این کارگاه یک روزه که به آن امتیاز آموزشی اعطا گردید، سعی شد به جوانب مختلف فرزند پروری و نکات ارتباط موثر با کودکان ۲ تا ۱۲ سال پرداخته شود.

دکتر شم آبادی ارتقاء سطح آگاهی های والدین، تلاش در جهت تربیت نسلی سازنده و الگو در کنار پویایی، کارآمدی و تلاش در راستای بهره وری مناسب را از جمله اهداف برگزاری این کارگاه اعلام کرد.

گفتنی است؛ دکتر جوان متخصص طب سنتی، دکتر حسینی هوشیار متخصص اعصاب و روان و خانم داوطلب کارشناس علوم قرآنی مدرسان این کارگاه بودند که در قالب های طب سنتی و پاسخگویی به نیازهای جسمی کودکان، نکات تربیتی موثر و کارآمد در ارتباط با کودکان ۲ تا ۱۲ سال و روانشناسی رشد کودکان از منظر قرآن کریم به ارائه مباحث کلیدی در این کارگاه پرداختند.

{news-gallery}
نظرات کاربران
این خبر فاقد نظر می باشد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *