پایگاه های اطلاعاتی
سه شنبه ٢٦ تير ١٤٠٣
En


پرسش‌های متداول

چگونه مي توانم از سرويس امانت و تمدید از راه دور کتابخانه مرکزي استفاده نمايم؟

امانت فقط به صورت حضوری امکانپذیر است اما درخواست تمدید به صورت تلفنی انجام می گردد.

چرا با وجود اینکه برخی از کتاب‌ها در سیستم جستجو، وضعیت موجود را نشان می‌دهد اما در قفسه‌ها موجود نیستند؟

ممکن است مفقود شده باشد و پرسنل کتابخانه متوجه نشده باشند. در صورت مشاهده چنین موردی به بخش امانت اطلاع دهید.

نحوه امانت کتاب به چه صورت است؟

برای امانت کتاب لازم است به صورت حضوری به کتابخانه مراجعه و جهت عضویت اقدام نمایید.

در صورت مفقود و یا مخدوش شدن کتاب امانت گرفته شده چه باید کرد؟

اگر مفقود شده باشد یا مخدوشی قابل چشم پوشی نباشد باید ویراست جدید کتاب خریداری و تحویل کتابخانه گردد.

در صورت مفقود شدن کتاب امانت گرفته شده و نبود نسخه مشابه در بازار برای تهیه، چه باید کرد؟

بنا به صلاحدید بخش امانت کتابخانه، کتاب مورد نیاز سایر اعضا خریداری گردد.

تعداد و مدت زماني كه مي‌توان كتاب را به امانت برد چقدر است؟

با توجه به شرایط عضو و کتابخانه تغییر می کند، اما معمولا 3 هفته است.

آیا دانشجویان سایر دانشگاه‌ها می‌توانند عضو کتابخانه شوند و کتاب امانت بگیرند؟

خیر، در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

آیا امکان امانت گرفتن کتاب از سایر کتابخانه‌ها وجود دارد؟ اگر بلی چگونه؟

با عضویت در یکی از کتابخانه های دانشگاه علوم پزشکی سبزوار می توانید از سایر کتابخانه های دانشگاه نیز استفاده نمایید.

آيا امكان امانت كتاب به صورت غير حضوري وجود دارد؟

خیر